morten gamst pedersen

fm 08 de hayvan gibi kanat oyuncusuydu, man u falan istiyordu orada bu adami. eger gelirse fenerbahce nin kewell i olur.

joao alves de assis silva

800 k € verilip 2009/2010 sezonu icin kiralanan, sonra 8,2 mio € verilip bonservisi ile alinabilinen yeni galatasaray santraforu.

hayirli olsun. transfer artik kesin.

tiobias linderoth un göndeirlmesi zaten denizli belediye macinda belli olmustu, kadroya alinmayisi gösterdi bunu. 6+2 sorun olmaz.

belli ki yönetim uzun vadeli düsünmekte. nonda gelecek sezon olmayacak.

ayrica nonda nin lig arasinda simdi gönderilmeside söz konusu, yerine baska bir forvet oyuncusu daha alinacakmis(?), en azindan bazi kaynaklar böyle diyor.

kesin olan jo nun galatasaray a transferi, bu gece olmasa bile yarin gece gs.org da aciklama yapilir. haldun üstünel ile beraber dönerlerse transfer biter, yok haldun abi yurt disinda kalir bir yabanci oyuncu daha gelir.

dijitürk ten kazandigi (kazanacagi) parayi futbolcuya yatirmakta galatasaray, hemde öyle gökhan a, battala degil, bildigin premier lig den genc, yetenekli ve maliyeti yüksek bir oyuncuyu deneme sürüsü yaparak aliyorlar.

helal olsun, sampiyon olmasak bile bu yönetim adam gibi calisiyor arkadas.

googlegooglegooglegoogle.com

o degilde kisa bir domain alsinlar amina koyim. gogogogo falan uyar*.

viskiye buz katmak

yanlis bir yapimdir.

whiskey ye kola katilir lan. hemde bim kolasi var mi amina koyim. jack daniels yada jimmy walker whiskey olmasinada gerek yok, ucuzundan alin ve kola ile tadina varin gencler. maksat muhabbet olsun. modern olun biraz lan.

shabani nonda

simdi bu adami elestirenleri anlamak mümkün degil. guizalik var bu adamda diyorsunuz, lan baros kac kere böyle oynadi, ona laf yok. adamin yasi gelmis 31 ye, roma dan sakat sakat gelmis galatasaray a, artik eski yetenekleri yok, ama takima zarar vermiyor en azindan.
bu tip adamlar afrikali oyuncularla beraber oynadiklari zaman etkili olurlar.
bakin bir inter e, hepsi zenci* mesela.

ebeveyenlerin seks yapmasina sahit olmak

normal bir yetiskin icin cok dogal bir durum.

bitmek uzere olan likit sabunu su ile cogaltmak

adolf hitler in yapmadigi sey.

inci sozluk e gaz vermek

eee???

sacma.

bayan yazarlari yazarliktan sogutmak

<bkz: bu bkz in icinden yarak cikacak seksi fotograflar icin tiklayiniz>

amini ambiyansini sikerim

kaba besiktas taraftari söyler bunu.

yilbasinda sozlukte takilan kisiler

<bkz: sözlükte geçirdiği 34 günde 2705 entry giren 4. nesil yazarlar>

olm hayatiniz yok mu orospu cocuklari?

aralik 2009 en populer sozlukler listesi

inci "sözlügün" icinde olmadigi liste.


----- spoiler -----
vay amina koyim, saldirin!
----- spoiler -----

tek sozluk donemi

<bkz: tüm sözlükler kapansin geriye bir tek inci sözlük kalsin kampanyasi>

anti virus programina para odeyen yazar

kakadir.

45 € ya kaspersky internet security var, ama ben kavkiskey.com adresinden 3 günde bir anahtar degistiriyorum, hic. benim ki fuckaralik.

icinde am gecen kelimeler

<bkz: amor>

esma redzepova

gece gece adami neselendirmistir. ablamiz, canimiz.

nike marka ayakkabiyla duyuru dagitan komunist

<bkz: cakma nike ayakkabi ile kapitalizm protestosu>

lafmacun.org u birakip inci sozluk e transfer olmak

hayir komik desen degil, mizah desen degil...resmen salaklik.

silginin kalemden once bitmesi

hatasi bol kisilerde görülmektedir bu.

allahtan backspace tusu ve edit fonksiyonu falan var. hemen undo yapiyorsun. ne güzelmis.

edit: süpermis lan.

don lekesinde fal bakmak

sperm lekesi olacakti ama böyle cok terbiyesizce olur dedim baslik, ah ulan kalkin yatin duva edin bana ibne abazanlar.

gelecegi üzerine endiseli endiseli senaryolar yazan kisinin veyahut sirf eglence olsun diye bazi seyleri merak eden kisinin yaptigi sey.